تعمیر تخصصی پرینتر برادر
نوشته شده توسط : repairsman

تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم و تعویض قطعات مرتبط با انواع پرینتر برادر با حضور در نمایندگی تعمیر پرینتر برادر قابل دریافت است . در صورتی که به هر دلیل امکان جابجایی پرینتر وجود نداشته باشد، می‌توان سرویس‌های تخصصی این دستگاه را با استفاده از سرویس تعمیر در محل پرینتر دریافت کرد. برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با این دستگاه که در نمایندگی برادر ارائه می‌گردد عبارت است از:

تعمیر پرینتر Brother
تعمیر پیکاپ پرینتر برادر:

پیکاپ پرینتر ( paper pick-up roller) همانگونه که از نام لاتین آن پیداست قطعه‌ای است که وظیفه برداشتن و مکش کاغذ در پرینتر را برعهده دارد. پیکاپ معمولاً بیضی شکل است و نخستین مرحله در فرآیند چاپ، توسط آن آغاز می‌شود. اشکال پیش آمده در پیکاپ عمدتاً ناشی از خوردگی و ساییدگی آن است. نکته دیگر در باب پیکاپ پرینتر آن است که تنها قطعه موجود در این دستگاه است که امکان شستشوی آن وجود دارد.

خوشبختانه قیمت پیکاپ پرینتر و پدی که بر روی آن قرار می‌گیرد بالا نیست و با صرف هزینه اندک، قابل تعویض است. اگر شما کاربران گرامی نیز در طول روزهای اخیر متوجه خرابی و اختلال در عملکرد این بخش از پرینتر خود گشته اید می توانید با حضور در مرکز تعمیر پرینتر برادر سرویس های مرتبط با بهسازی این بخش از دستگاه را دریافت نمایید.

تعویض مگنت پرینتر برادر:

در صورتی که اسناد چاپ شده، از کیفیت مناسبی برخوردار نباشند، خرابی مگنت پرینتر برادر می‌تواند یکی از علل احتمالی این اتفاق باشد. خرابی مگنت عموماً خود را به صورت خط‌های کمرنگ افقی در عرض کاغذ به نمایش می‌گذارد. یکی دیگر از علامت‌های اصلی بروز اشکال در مگنت، خروج صفحات چاپ شده‌ی ابر‌وباد مانند از دستگاه و سیاه شدگی برگه‌هاست.

اگر مگنت پرینتر شما نیز در طول روزهای اخیر دچار خرابی و اختلال در عملکرد گشته است می‌توانید به مرکز تعمیر پرینتر برادر، مراجعه نمایید و تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این بخش از دستگاه را دریافت نمایید. سرویس‌های تخصصی مرتبط با مگنت پرینتر برادر و البته سایر قطعات این دستگاه را می‌توانید با حضور در مرکز تعمیر پرینتر برادر دریافت نمایید.

تعویض بلید پرینتر برادر:

در تعویض بلید پرینتر برادر، ابتدا سیم شارژر، سپس درام و در نهایت بلید پرینتر برادر خارج می‌شود تا پس از بررسی‌های انجام شده، نیاز به تعویض یا تعمیر بلید مشخص گردد.

شما کاربران گرامی در صورت نیاز به تعمیر و تعویض بلید پرینتر برادر خود می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان نمایندگی تعمیر پرینتر برادر تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر پرینتر را ثبت نمایید. توصیه می‌شود در زمان تماس نوع اشکال پیش آمده در دستگاه و سرویس موردنیاز را با اوپراتور درمیان بگذارید.


شارژ کارتریج پرینتر برادر:

شارژ کارتریج پرینتر برادر یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی برادر است که با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات این حوزه و با بکارگیری برترین جوهرهای سازگار با این دستگاه انجام می پذیرد. استفاده از بهترین تونرها و رعایت استانداردهای این حوزه در این مرکز سبب گشته تا نمایندگی برادر بدل به انتخاب نخست تمامی کاربرانی گردد که پرینتر مورد استفاده‌شان نیازمند شارژ کارتریج گشته است.

نوعِ عملیات شارژ کارتریجی که در این مرکز ارائه می‌گردد بسته به نوع هر پرینتر متفاوت است و بر اساس استانداردهای ذکر شده از سوی شرکت سازنده انجام می پذیرد. همین امر سبب گشته تا تعمیرات انجام شده بالاترین تأثیر را در بهبود دستگاه و بازیابی کیفیت نخستین داشته باشند.


دلایل انتخاب نمایندگی برادر

نمایندگی برادر با بیش از 20 سال تلاش فراوان و تخصصی در حوزه تعمیر ماشینهای اداری، چاپگر، فکس و کارتریج بهترین خدمات با کیفیت و استاندارد را به مشتریان در اسرع وقت ارائه می نمایید.
استفاده از قطعات جانبی، قطعات اصلی و مواد با کیفیت در شارژ کارتریج جزو اصول اساسی نمایندگی Brother می باشد . تا همیشه دستگاه تعمیر شده گارانتی و مشتریان و کارفرمایان محترم با خیالی آسوده از ماشینهای اداری، چاپگرها و فکسها در امور جاری شرکت استفاده نمایند. در کمترین زمان ممکن توسط کارشناسان مجرب خدمات، تعمیر دستگاه ها و شارژ کارتریج را به انجام می رسانیم.

نمایندگی تعمیرات پرینتر برادر ، مجهز به بخش CRM ( واحد ارتباط با مشتریان) است تا تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز زیر نظر این واحد مورد بررسی قرار گیرد و مشکلات احتمالی به مدیریت مرکز گزارش گردد. شایان ذکر است تعمیرات پرینتر در محل تنها یکی از خدمات ارائه شده در این مرکز است و این مجموعه توانایی ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم، ارتقاء، آموزش، راه اندازی و ماشینهای اداری، شبکه و ارتباطات و تمامی تولیدات سخت افزاری را داراست.


نمایندگی تعمیر پرینتر برادر

نمایندگی تعمیر پرینتر برادر ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر، بهسازی، ترمیم و تعویض قطعات مرتبط با این محصول به متقاضیان است. کاربران انواع پرینتر برادر اعم از جوهرافشان، لیزری، سیاه و سفید، رنگی و … می‌توانند به نمایندگی تعمیرات پرینتر برادر مراجعه کرده و تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایند.

در نمایندگی تعمیر پرینتر Brother تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با این دستگاه نظیر تعمیر کاغذکش پرینتر، تعمیر و تعویض درام پرینتر، تعمیر لیزر پرینتر، تعمیر بلید پرینتر، تعمیر مگنت پرینتر، تعمیر و تعویض رولر، مین برد و … ارائه می‌گردد. آندسته از کاربران چاپگرهای برادر که به هر دلیل امکان جابجایی دستگاه و تحویل آن به تعمیرگاه را ندارند، می‌توانند از سرویس «تعمیر پرینتر در محل» استفاده نمایند. در این سرویس، کارشناسان تعمیرات پرینتر خود در محل حضور یافته و سرویس‌های مورد نیاز جهت تعمیر و یا تعویض قطعات پرینتر را بر روی دستگاه اِعمال می‌نمایند. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمیر پرینتر برادر مشمول گارانتی و ضمانت است.

منبع : نمایندگی کمپانی Brother





:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: